تخته نرد

هديه تبليغاتي

تخته نرد

تخته نرد
اثر بخشي انواع هداياي تبليغاتي بستگي به انتخاب بهترين نوع از هداياي تبليغاتي براي منظور خاص مي باشد
بعنوان مثال براي يك شركت انتشاراتي انتخاب چراغ مطالعه و يا نوشت افزار از بين هداياي تبليغاتي مثمر ثمر خواهد بود ، و يا يك شركت مواد غذاييي مي تواند از بين طيف وسيع هداياي تبليغاتي ليوان تبليغاتي را انتخاب نمايد.
براي انتخاب يك هديه تبليغاتي بايد به پارامترهاي مختلفي توجه داشت از جمله:
هديه تبليغاتي جهت مصارف نمايشگاهي-1
هداياي تبليغاتي جهت معرفي برند-2
هدايا تبليغاتي جهت مناسبت هاي ويژه-3
هديه تبليغاتي با توجه به شخص گيرنده اعم از خانم، آقا، و يا كودك-4
براي انتخاب هدايا تبليغاتي بايد زمان كافي براي برسي نوع هديه و در نظر گرفتن پارامترهايي كه فوقا اشاره شد و همچنين زمان كافي براي كارهايي تكميلي بر روي هديه تبليغاتي از قبيل چاپ و بسته بندي داشت تا در اثر كمبود وقت ارسال آن براي مشتري دچار نقيصه نشود
هداياي تبليغاتي شركت تبليغات فعدي شامل :
خودكار تبليغاتي، ساعت تبليغاتي، جاكليدي تبليغاتي، ليوان تبليغاتي، آفتابگير ماشين، ساك دستي تبليغاتي، كلاه تبليغاتي، فلش مموري تبليغاتي،، پاور بانك تبليغاتي، كيف تبليغاتي، ابزار تبليغاتي، ست مديريتي تبليغاتي، بادكنك تبليغاتي، پازل تبليغاتي، مگنت تبليغاتي، بادبزن تبليغاتي، فندك تبليغاتي، تيشرت تبليغاتي، كيف تبليغاتي، درب بازكن تبليغاتي و هداياي تبليغاتي خاص، جديد وارزان مي باشد.

براي ديدن محصولات بيشتر شركت هداياي تبليغاتي فعدي به سايت www.faadi.ir يا با شماره3- 02177629420 تماس حاصل نماييد .

تخته نرد یکی از بازی‌های جذاب و معروف است که از قدیم تا کنون مورد توجه بازی‌بازان قرار گرفته است. این بازی دارای قوانین ساده‌ای است که امکان برای بازیکنان ایجاد استراتژی‌های مختلف را فراهم می‌کند. در تخته نرد، هر بازیکن دارای ۱۵ عدد مهره‌ی خود است که سعی می‌کند با جابجایی‌های مختلف آن‌ها را به خانه‌های مخصوص به خود در داخل تخته نرد حرکت دهد و در نهایت همه مهره‌های خود را به خانه‌ی مرکزی تخته نرد برساند.

 

برای شروع بازی تخته نرد، هر بازیکن ۱۵ مهره‌ی خود را در نقاط مشخص شروعی تخته قرار می‌دهد و سپس با حرکت مهره‌ها بر اساس عددی که به دو عدد مکعب انداخته شده است، حرکت می‌دهد. اهمیت استراتژی و برنامه‌ریزی در این بازی بسیار بالاست، زیرا بازیکنان باید به دقت حرکات خود را برنامه‌ریزی کرده و همچنین توانایی پیش‌بینی حرکات حریف خود را داشته باشند. از آنجایی که تخته نرد یک بازی استراتژیک است، همواره ارتقاء مهارت‌های بازیکنان در این بازی می‌تواند به افزایش سطح عمیقی از شور و هیجان در بازی منجر شود.  برای همین است که برای آموزش کامل تخته نرد به تمرین نیاز است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.